Ayat Sedih Buat Kekasih dan Ayat Pujuk Kekasih

Anda tahu buat Ayat sedih buat kekasih dan ayat pujuk kekasih hati anda?  Kalau anda dengan kekasih anda sedang bergaduh kerana sedikit masalah, jangan cepat putus asa dan cuba berbaik-baik semula. Antara cara yang boleh digunakan untuk pujuk hati kekasih yang merajuk ialah dengan tujukan ayat-ayat jiwang+sedih+cinta kepada dia.

Sebelum ini pun admin ada kongsikan koleksi ayat jiwang untuk kekasih, ayat cinta untuk kekasih anda dan juga ayat jiwang untuk kekasih anda untuk dikongsi di mana-mana yang anda rasa sesuai seperti di WeChat, Whatsapp, Twitter, Facebook, Myspace dan banyak lagilah.

Jom tengok beberapa contoh ayat sedih buat kekasih atau ayat-ayat jiwang yang menarik dibawah ini.

Bila dah HILANG, baru kita sedar. Bila dah TERLUKA, baru kita faham. Bila dah terlalu RINDU, baru kita sedar dia sangat bermakna bagi kita

Ayat sedih buat kekasih hati, luahan perasaan cinta

Sikap dan perangai awak, membuatkan aku mengerti,
Betapa tak berertinya Diriku untukmu
Mungkin saja, sudah sampai masanya untuk aku pergi

Ayat sedih buat kekasih hati, luahan perasaan cinta wechat whatsapp sms fb

Disaat aku mula percaya pada cinta, saat itu juga kau ajarkan aku erti kecewa

Ayat sedih buat kekasih hati, luahan perasaan cinta wechat whatsapp sms fb

Mungkin dulu aku tersenyum,
Mungkin dulu aku tertawa,
Mungkin dulu aku kerap bercakap…
Tapi kini…
Aku hanya mampu berdiam diri,
Mencuba untuk menahan perasaan yang terluka..

Ayat sedih buat kekasih hati, luahan perasaan cinta wechat whatsapp sms fb

Kalau aku Jahat, Tolong Perbaiki Diriku
Kalau aku Degil, Tolong Cubit Pipiku.
Kalau Aku Nakal, Tolong Tarik Telingaku
Tapi Kalau aku Setia, Tolong Jaga Hatiku..

Ayat sedih buat kekasih hati, luahan perasaan cinta

Awak,
kenapa DULU awak EXCITED nak kat saya ?
Tapi bila awak dah jumpa yang lain ,
awak BIARKAN SAYA PERGI . .
awak langsung tak halang saya..
Tak apa lah . .
Suatu hari nanti, awak akan INGAT saya dan tahu
sebanyak mana saya SAYANG awak
Dan waktu tu awak mungkin akan benci DIRI AWAK yang
telah membiarkan saya PERGI

Ayat sedih buat kekasih hati, luahan perasaan cinta

  • Berpura pura senyum tapi dalam hati menangis lagi elok dari berpura pura sayang seseorang tapi kita mainkan perasaan dia.
  • Saya DIAM sebab saya tak nak MENYAKITI HATI awak seperti mana awak buat pada saya, saya SENYUM sbb saya nak jaga hati orang yang saya sayang..
  • Melepaskan orang yg kamu cintai jauh lebih berat berbanding menerima cinta baru yang asing bagi hatimu.
  • Dulu aku pernah buat keputusan terburu buru..sampai sekarang aku menyesal

Okay, setakat ini ayat sedih buat kekasih dan ayat pujuk kekasih yang dapat admin kongsikan. Lain kali admin akan kongsikan lagi di entri yang lain pula 🙂

42 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Kakipromo.com